城市清道夫: 冴羽 獠 ~ !

City Hunter
要選我十大喜愛男角,城市獵人(シティーハンター,City Hunter)冴羽 獠(Saeba Ryo) (其實我鍾意叫翻香港版名「孟波」親切D~)一定榜上有名 ~ !
由係又細睇到大嘅動漫角色,亦係孟波令我知道對女性要有君子風度 ~ !
雖然好鍾意個角色,但係一直都無玩具可以擁有 . . .
HT今次真係完到我心願,亦都係我第一次幫襯HT。
講真,以HT之名出到孟波咁樣樣真係失望嘅 . . .
但係配件就正到無倫 ~ !
去相:
睇極都唔知佢係揾變個版本嚟雕個頭 . . .

肯定唔係成蟲拍嘅抽水港片「城市獵人」嘅孟波先 ~ !

可能呢個背影係最似嘅 . . . :[t_t

用香港市做背景 ~ 感覺都幾好 ~

槍袋孭帶超正 ~ ! 同真嘅一樣 ~ !!

長褸本來諗住有鐵線係入面,點知無 . . .

支狙擊槍好精細,算係咁。

個咸濕頭一D都唔Match ~ 因為動漫畫出現咸濕樣時身體比例都有少少Q版咗嘅 ~ !
但係都是但整幅嘢玩吓啦 ~

好開心終於有孟波玩具,本想要埋冴子嘅,但係唔單止走樣,應該索爆嘅身材變咗男人身咁樣 . . .
好難得我會一次過出咁多張相. . .

Leave a Reply

