Terrorcon Cliffjumper ~ !

Terrorcon Cliffjumper
動畫Transformers Prime 第一集就派飯盒嘅 Cliffjumper,本身造形幾得,車靚人形亦靚,可惜英年早逝 . . .
第二集仲比麥加登拎條屍嚟玩,應真慘情 . . . 被插入黑暗力量石變成喪屍見嘢就打 . . .
但係亦因為咁先有咁靚嘅TFP Terrorcon Cliffjumper 玩具出品 ~ !
當然主體變形都係同普通版嘅Cliffjumper一樣,顏色唔同是餘仲係用上幾靚嘅透明紫 ~ ! (我鍾意紫色 ~ )
頭係特別造嘅,因為造型唔同,右眼位面部係裂開哂嘅。
由於動畫中佢不段流出紫藍色嘅液體,所以我手痕地溝少少油油幾撻係關節同塊面度,睇落都唔錯 ~ !
去相:
車形 ~ 成架幽領戰車咁款 ~ 不過動畫係無出現到嘅 ~

車尾多咗嗰兩嚿嘢係用嚟插武器,其實我唔鍾意 . . .

Transform ~~ 真係有喪屍feel呢下正吖嘛 ~~

臨尾比人腰斬嘅慘樣 . . . (我特登造個佢嘅專用logo ~~ )

是但PS一下 ~

還有,我無用佢嘅貼紙,因為覺得貼紙好核凸 ~

Leave a Reply

