Hottoys 1/6 Ironman Mark 7 ~ !

HT Ironman mk7
希望越大失望越大吧 . . . 因為睇完Avengers而鍾意嘅 Mark7, 滿心歡喜地訂購 Hottoys 的,卻滿是不如人意的地方 . . .
這是我第一隻 Hottoys Ironman, 之前的好不好我不知道,只是不會一拎出嚟就見到花痕吧?
最主要係,除咗齋企之外,其他動作直情好似「危險動作」咁 . . .
手拗位竟然用軟膠 .. . 有少少玩玩具經驗嘅玩家都知道軟膠遲早會裂,越郁得多越危險 . . .
雙腳嘛.. . 不要想做出經典跪地姿勢 . . . 最多只能做出傻B般的跳躍動作 . . .
由於太失望,影相不多,動作也不多. . . 做個紀錄算了 !


沒加效果,真的是這麼光亮,只是 . . .亮度不好看就是了 .. . .


全件裝甲我覺得最靚的就是這透明件核爐心臟了 ~


至於Tony Stark嘅頭雕,除了頭髮外其他都幾似樣。


Hottoys 1/6 最值錢的還是雕吧 . . . 這個樣子我無異議 ~ !


背後嘛 . . . 燈掣同螺絲窿簡直大煞風景 . . .
正正式式前面一支花,後面小喇叭 . . .


破爛頭加導彈膊頭 . . . 個導彈膊頭其實好一般 . . .
比多個連環發射中嘅effect會唔同晒,但係無 . . .


爛頭爛手爛胸件轉換 ~ !
除咗爛頭幾靚之外,其他都爛得嘛嘛 . . .


手掌發光又係好似電筒咁 . . .
我加少少effect比大家感受下我對正望住著燈嗰下嘅感覺 . . .

總括而論,精細度係有嘅,頭雕係靚嘅 ~!
但係只可以做擺設,唔係一件玩具,唔係要嚟玩嘅 . . .
算我諗多咗,買錯嘢 . . .
呢件1/6唔及只前買嘅SHF Mark 6 帶比我嘅玩物感 . . .

2 thoughts on “Hottoys 1/6 Ironman Mark 7 ~ !

Leave a Reply

